POLITYKA ZWROTÓW
Polityka zwrotów sklepu internetowego www.thunderlight.pl
1. Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży Towaru zawartej przy wykorzystaniu emaila: konakt@thunderlight.pl bez podawania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 31 dni licząc od dnia objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę inną niż przewoźnik.
2. Do złożenia oświadczenia w sprawie odstąpienia od umowy sprzedaży służy formularz, który prześlemy Państwu zaraz po zgłoszeniu.
3. Do zachowania terminu, o którym mowa w pkt 1 wystarczy tylko wysłanie do nas wiadomości na email: konakt@thunderlight.pl z chęcią zwrotu.
4. www.thunderlight.pl, niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni od dnia otrzymania produktu od kupującego, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. www.thunderlight.pl dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. www.thunderlight.pl może wstrzymać się ze zwrotem dokonanych płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.
6. Konsument zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia w którym odstąpił od umowy, zwrócić towar na adres: Oskar Matyja Łęki Dolne 3C, 39-221 Łęki Górne. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niepogorszonym, z wyłączeniem utraty wartości związanej z korzystaniem z Towaru w sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W pozostałym zakresie za zmniejszenie wartości Towaru odpowiedzialność ponosi Konsument.
7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.